LÖRDAG 090110

godmorgon! vaknade av att jag hade så fruktansvärt ont i magen, gaah! men nu har jag vetekudden på så nu börjar de gå bort lite. och träningsvärk har jag oxå, gud mina armar säger jag bara. bra början med att klaga bara, hehe. igår somnade jag rätt sent, vet inte hur jag lyckades, skulle fixa en sak i mitt rum och då hitta jag alla mina gamla fridatidningar och de va en del så började kolla igenom dom och sen va klockan halv 4 helt plötsligt! idag ska jag träffa nico och steffe tror ja han hette, hehe. vi ska fika i kba nånstans väntar bara på att hon ska ringa mig :) nu ska ja gå och ta lite frukost, hörs sen puss!


Kommentarer
Postat av: Ka

fin blogg :)

2010-01-09 @ 13:04:44
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0