seg och ont i magen

har precis käkat tacos och fixat skivan tills imorgon, kommer bli grymt kul :) efter maten fick jag sven ont i magen, har det fortfarande. skolan va bra, började som sagt med naturkunskap och vi skulle gå ner och sitta i datasalen men så e det typ 3 datorer som fungerar där så efter en kvart, seriöst, en kvart tog det för min data att logga in. och det har inte varit så ett litet tag utan hela förra terminen oxå, har vi inga vaktmästare eller?!  sen hade vi fritidskunskap då vi fick lite frågor att jobba med, va chill. sen hade vi håltimma så gick till kungsmässan och då blev det donken som lunch. till sist så hade vi barnpsykologi och då började vi kolla på filmen "alla älskar alice" en av mina favoritfilmer, men mikael persbrandt, herregud. jag tycker hans roll verkar lite pedofil i den filmen, men snygg e han eller va säger du amanda? haha :D nu ska jag snart sätta mig vid tvn, skulle egentligen vart på fest med nico & lisa men den blev inställd. så ikväll blir det bara & vila, kanske e bäst så man kan ha dubbelt så kul imorgon, haha! har även hyrt "sommaren med göran" så den ska ja se efter sen :D hoppas ni har haft en bra fredag, puss!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0