TISDAG 260110

hej! hur mår ni en kväll som denna? HAHAHA hur fult låter det inte! men hoppas ni mår bra, har inte hunnit sitta vid datan idag men helt okej tisdag. hade bara en lektion och den va chill. efter skolan träffade jag nico & caroline en stund. sen tog jag bussen hem, slängde i mig lite mat och drog sen till innebandy, va riktigt kul idag och jag känner verkligen hur otränad jag e! e död efter 10 minuter typ. ikväll kommer paradise, har börjat följa den skiten.. jag håller på patrik men vet att han inte vinner ändå hehe. nu ska jag kolla efter en grymt bra låt, ska försöka komma ihåg va den hette... sen ska ja kolla lite i körkortsboken för imorgon är min första teorilektion, nervös? ja, fråga mig inte varför. puss ♥     

                                                  


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0