TORSDAG 140110

gomorgon! sitter i grupprum med amanda, nicolina och fredrika, har studiepass nu och vi har verkligen ingenting & göra! så sitter och väntar på att tiden ska gå bara. igår övningskörde jag och de gick bra & det va skitkul att köra på snön. sen kollade jag på oc bara och jag satt och lipa som världens patetiska människa när summer o seth gjorde slut, när seth säger att han inte älskar henne mer. fan va sorligt! och så skulle jag somna tidigt igår men självklart så somna jag efter tolv nångång. kände min död imorse. om en timme har vi lunch och sen natur då vi har film. sist men inte minst så har vi engelska och där ska vi bara ha betygsnack. efter skolan blir det fika med amanda och fredrika. sen så har vi ju städtorsdag så blir det hem och städa.. jättekul. bloggar när ja kommer hem antagligen ;) pussar

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0