biljetter -check!

kan man vara tröttare? känns som att jag ska däcka när som helst! har haft en superduperbra dag med nicoline i götet och jag kirra biljetterna till matchen på lördag så det är gött, trodde de skulle vara slutsålt men hade tur :)) egentligen måste jag bort och städa nu men det är så jäkla varmt så jag smälter ju! sitter med fläkten brevid mig men den hjälper inte mycket.. hade velat åka och bada men orkar inte det heller, lär ju köra av vägen! nu ska jag kolla lite andra bloggar som jag följer slaviskt! en av de nyaste favoriterna jag har är kärlekssagan det är min gamla klasskamrats syster som redan är 2 barnsmamma och jag tycker det är jävligt coolt! tycker bloggen är uberbra så kika in!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0