MÅNDAG 050710

lite sent inlägg jag vet men har inte haft tid med datan idag.. vaknade vid halv sju av världens brak inne från tobbes rum. jag trodde seriöst att det va någon som gjorde inbrott för glas krossades och det braka till rejält! då var det en hylla över tvättmaskinen som ramla ner helt plötsligt?!?! hela familjen rusa dit och fatta ingenting. sen kunde man ju somna om direkt efter det, not. men sov någon timme till och vid 9 hoppade jag in i duschen och sen bar det av till götet med mammi. hitta bara ett linne, dock hitta mammi massvis med saker.. men vi kände att vi inte var klara så vi drog vidare till frölunda torg där jag inte hittade ett piss..... så tog vi en sväng ner till stan här i kba och gissa vem som hitta flera fina saker, jo jag! blir oftast så med mig att när jag verkligen vill hitta massa i stan så blir det ingenting och så hittar jag det här hemma. senare var jag borta och städade och jag är nog inte konstig, gick och inbillade mig att det var någon där nere och sen fick jag för mig att någon skulle göra inbrott... typiskt mig tyvärr.

och om det inte vore nog med affärer och shopping så ska jag och flowerpowerfelicia till ullared imorgon, wohoo! så nu blir det sängen och upp tidigt imorgon, hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej Malin här, amandas kompis :)

Var du på New Yorker på frölunda torg? Älskar den affären :D kan verkligen rekomendera den

/Malin

2010-07-05 @ 23:38:32
URL: http://malleslifeinlondon.blogg.se/
Postat av: m

Åååhh ullared - avis ;) ja en dag får vi bestämma! eclipse, när kan du som du vet? <3

2010-07-06 @ 00:16:43
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0