ONSDAG 140710

Hallå! saknat mig? va utan bloggen en dag och det räckte för mig! har precis varit och hyrt film så ska snart lägga mig i soffan. har haft det lovely i varberg. i måndags låg vi vid sjön hela dagen och sola & bada. sen på kvällen drog vi in till varberg och gick runt på stan och vid hamnen lite.tog även kvällsdopp i sjön som är det bästa som finns och på vägen ner såg jag en orm! fy fan!  igår va det fult väder så då drog vi till ullared! haha grymt att jag har vart där 2 gånger på en vecka :D
kom hem rätt tidigt idag så va nere på kungs med mammi som om jag aldrig får nog av shopping.. jag är fan sjuk! sen vid tre tiden drog vi och bada och kom hem för en stund sedan! nu ska jag ta lite mat för är tyvärr hungrig konstant och sen lägga mig i soffan. har dessutom lock på höger öra från badet idag så är döv! inte kul, hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0