SÖNDAG 180710

Hallå! seg som en snigel idag men det är gött! nu vet jag vad "man mår som man förtjänar" menas, herregud! känner mig jävligt fjortis idag men bryr mig faktiskt inte (Y) hade en helt jävla freaky awesome lördag igår! började med match då blåvitt vann med 3-0, så jäkla gött :D efter det firade jag och malin segern på mcdonalds med big mac såklart! tåget hem va ju mindre lyckat när janne satte sig brevid oss och börja flörta! sen hem, byta om fort som ögat och sen bar det av mot onsala där det skulle bli fest och där skulle vi även tillbringa natten! så självklart var morgankudden med för kan ju inte sova utan honom längre :O hade hur kul som helst iaf :D tack för allting nicolina! behöver verkligen inte gå in på detaljer men 2 ord som jag just glömt (wwwiiiiie äntligen) vet jag inte hur många gånger jag och de andra har hört under kvällen, natten och morgonen... tyvärr va denna person väldigt pratglad varje vakna minut så det gjorde inte saken bättre! gött att vakna med träningsvärk i hela magen efter att vi badat på natten bara för att de va vissa personer som slängde och brotta ner en, hade inte en chans ens att försvara mig och det betyder att nu måste jag börja träna! träningsvärk efter kubb-spelande och nu dethär, herregud!
har inga bilder från kvällen på datan än men det kommer, i promise ;) här får ni iaf en modellbild på oss som vi tog på matchen igår!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0