FREDAG 040610

God morgon! kunde ju inte somna om när min bror skulle till skolan så gick upp istället. idag tar alla studenten i kba och fan vilket perfekt väder det får! ska ner och kolla på dom en sväng senare :) hade ju hunnit åka bort och städa men är inte alls pigg på de! snart börjar våra bästa år, börjar tycka det är långtråkigt för det händer nada i den serien men måste ändå kolla, fråga inte varför för jag har ingen aning själv. sen ska jag träffa nicoline och kolla när maria springer ut och sen åka hem till nico för att hjälpa henne i hennes nya lägenhet :D kanske bloggar mer senare, puss ♥


ska även hämta mitt körkort idag :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0