ONSDAG 300610

HHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

nu är ni allt glada va? ;) lär bli blogginlägg nu igen och jag vet att ni har väntat ihjäl er!
haft det urbra i bohus-malmön! har haft väldigt kul och speciellt med alla nattliga besök, haha amanda älska det :) men herregud vilken bussresa hem vi fick idag, haha nu skrattar jag åt det men då gjorde jag verkligen inte de! vi tog en buss som skulle stanna i torp i uddevalla och när vi går på den bussen hör man några män eller gubbar, jag kallar dom gubbar. iaf, man hör några gubbar(de är 2 stycken) sitter och tjötar där bak och först trodde jag att det var utvecklingsstörda som satt där för dom prata högt och otydligt. busschauffören va ju inte den bästa och hemresan börjar iaf. sen efter 20 minuter kanske så går iaf gubbar av och då ser jag att en har en golfklubba och den andra har pistol :O WTF????!!!!!!!!!!!! sen hörde jag någon säga att det hade en yxa också men den såg inte jag. de va rejält packade och vinglade bort och busschauffören hade redan ringt polisen. så mötte vi polisen och sen plingade en gubbe för han skulle av och chauffören missa och vände. gubben som skulle av ställde sig vid dörren där bak och på något sätt öppnades dörren och han ramlade nästan ut innan en annan man fick tag i han...... igen, WTF?!
så nu är det väldigt skönt att vara hemma, haha! på pendeln hem från centralen träffade jag nicoline & steffe och satt och snacka lite med dom innan de skulle av i kållered. så nu har jag packat upp och ska snart lägga mig i soffan men först kommer några bilder från dagarna i bohus-malmön ;)







finns mer bilder men de kommer upp någon annan dag , puss ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0