so far so good

jag är nog riktigt duktig! hjälpte mamma med en sak förut och hjälpte pappa nyss med altanen + att jag har lovat att jag ska måla om staketet imorgon innan jag går till skolan, är nog en väldigt bra dotter eller va tycker ni?  haha :D förut var jag hos amanda och hennes familj för hennes bror tog examen i fredags, vet inte hur många det var där men mycket folk var det! åkte hem runt halv åtta och snart ska jag sova! inatt sov jag bara 5 timmar så är dötrött just nu! gött ändå att man bara har en lektion imorgon och det är gympa! kul bara att vi kommer vara typ 3 från klassen. just det, har 2 frågor kvar på svenska saken som ska vara inne imorgon så den ska jag göra klart nu, puss ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0