sommar och sol och vi...

o herregud, var ska jag börja? träffade nicoline och gick runt i tio min i kba tills vi bestämde att åka hem till äta och sen gå på lotta på kvällen. älskar hennes lägenhet och kmr vara där väldigt mycket i sommar vad hon än säger hehe! sen iaf, drog vi in till liseberg och åkte hang hai & uppsvinget. kom ner runt sex tiden till scenen och det va hur mycket folk som helst redan! så vi satte oss ner på marken och vänta.. sen kolalde vi markoolio och gud vad jag älskar den snubben! sen drog vi och spelade lite och först vann nico 2 chipspåsar och va överstolt, haha se gick jag och vann stjärnvinst på plopp :D ibland har man tur va! tog tåget hem vid halv tio och pratade med en väldigt trevlig kille på tåget hem efter att nicoline lämnat mig :/  så nu ska jag snart hoppa i säng, är urtrött. kommer en låt och bilder i ett inlägg bara innan jag går ;) sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0