SÖNDAG 270610

hahaha gör den igen ;)
nu är jag dötrött! ska snart lägga mig för ska upp tidigt imorgon. men först ska jag lägga in bilder från igår och om jag orkar & hinner lägger jag upp de här. har haft en vädligt skööön dag, tog det chill hos nicolina imorse sen kom mamma & hämtade mig, hade bilen där redan men ville inte riskera och köra och polisen vinkar in en.. då hade antagligen körkortet rykt och det hade varit surt! sen skyndade jag mig som ett as och hoppade in i duschen, fikade och sen bar det av till minigolf i askim, eller som "proffsen" säger, bangolf! med min underbara släkt och efter det bar det hem till mormor & morfar för mat. jag, moa & kevin kasta rockring till varandra och klantig som jag alltid är så halkar jag och skrapar upp hela knät, mmmysigt! efter det körde jag iväg min brossi som skulle på lan inatt i vallda så bilgalen som jag är så erbjuder jag mig att köra dirr (H)

nej nu ska jag ta och ta ut mina linser. somnade med dom inatt eller imorse kan man nog säga ist hehe! så nu är det verkligen droppen, kommer bilder snart!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0