TISDAG 150610

Hellu! fan va underbart att det är fint väder :D ska snart lägga mig och soooola hade jag tänkt! va i torslanda förut då min kusin slutade skolan och det blev fika och massa springande. kommer inte kunna resa benen imorgon, mina kusiner har så sjukt mycket energi, de blir ju aldrig trötta :O blev bl.a. jagad med en mattpiska av min minsta kusin bara för att jag inte orkade spela mer king! vid två tiden åkte vi därifrån och tog en sväng förbi förlunda torg. och jag hittade min efterlängtade bikiniöverdel på gina :D inget kan förstöra dagen nu, haha! fick även mina betyg idag och är nöjd med dom fast jag visste ju redan hur det låg till ;) nu ska jag ut i solen och bilder från avslutningen kommer senare eller imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0