TORSDAG 030610

Hej! jag är så dum! förra veckan brände jag sönder mina armar i solen och hade jäkligt ont i ett dygn ungefär! så smörjde in mig massa imorse på armarna och i ansiktet. men så glömde jag ju benen som jag aldrig får färg på och aaaaaaaaaah vad jag har bränt mig! ser ju ut som morötter! fiiiint va ? så nu ska jag hålla mig inne och verkligen akta mig för solen. ska göra klart svenskan och kanske städa. idag va det ingen skola utan vi va i slottskogen med klassen, eller a halva klassen eftersom vissa inte dök upp. tycker det är så jävla dålig stil att skita i att komma när man ska göra någonting med klassen. vi va lixom 9 personer där idag och vi är 19 i klassen, bra jobbat! aja, kan ju inte göra någonting åt det direkt men tycker det är sjukt dålig stil. efteråt gick jag och elvis runt lite i göteborg och köpte glass och satte oss i solen vid lejontrappan, riktigt härligt var det, blåste lagom (lite mycket ibland kanske HEHE ) och klarblå himmel (Y) nu ska jag fixa svenskan, vet inte om jag orkar åka och städa idag, hade ifs varit gött & ha det gjort :) puss ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0