filmtajm

herregud vad trött jag är. sov knappt inatt pga. hostan.. är det värt & åka till akuten och sen få höra ta en panodil så går det över ? för det är ju de dom säger 98% av alla gånger man är där vad det än gäller, ont i benen ta en tablett ont i halsen ta en tablett. vid elva började iaf summerland och gud vad jag älskar den serien. efter det belv det och åka och städa och det va 40 grader i huset kändes det som och som ni vet, när jag är varm hostar jag sönder så nu har jag asont i magen, kommer säkert få fin och vältränad mage när jag nu blir frisk.. har träningsvärk i hela magen, haja om att vara otränad :D ikväll kommer ballar av stål, så jäkla bra e det programmet va :D min nya favorit är strippan, haha bäst verkligen. djävulen är också jäkligt grym! men nu ska jag kolla film och vila. och imorgon blir det ifk-häcken på kvällen :D wohoo!


Kommentarer
Postat av: malin

woho - längtar tills imorgon :) går det bra då? för jag hinner tyvärr inte möta dig. du kan antingen ta 604 eller grön express , men det står mölnlycke på båda två så det spelar ingen roll vilken du tar. Men om det står "mölnlycke terminalstation" på den så går den inte enda upp och då får du hoppa av i centrum. Men annars ska du hoppa av vid sommarhemsvägen :) vi kan smsa imon också så det blir lättare för dig :D <3

2010-03-21 @ 18:56:43
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/
Postat av: malin

perfekt, så gör vi! puss - ses imon ;) <3

2010-03-21 @ 22:37:05
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0