FREDAG 120310

Hellu! idag va sista dagen på praktiken, första timmen hade dom gympa och då skulle de lyssna på melodifestivalen 2010 men så sluta stereon att fungera och så gick jag ner och hämtade stereon i klassrummet och sen fungerar inte den helelr :O va meningen att vi inte skulle lyssna kände jag.. sen sista timmen på dagen hade jag några 6-åringar från björken en halvtimme själv och det va 3 stycken där som hade gått på håkansgården som jag praktiserade på förra året så va kul att vara med dom en stund innan det va dags för glass och massa hejdåkramar av de underbara barnen på rönnen. jag har även fått massa fina teckningar av dom idag och små pysselsaker. och fick sluta vid ett, då en trött gabriella gick ner på stan.. sen blev det att åka och städa och det tog 2 jobbiga timmar. så nu har jag hunnit käka och ska snart byta om och dra till amanda :) ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0