godistajm

hemma igen! körningen gick superbra och jag märker själv hur bra jag kör nu haha :D lät ju inte alls fult eller så..
om en halvtimme börjar dating in the dark sen blir det dh, wiie! bra att jag köpte massa godis och ska till tandläkaren imorgon.. kommer väl ha 7 hål eller mer! ingen jobbig dag i skolan imorgon. första lektionen är barnpsykologi och vi håller på med olika arbeten så får jobba med de hemma. sen har vi svenska och den är antaglien lika tråkig som vanligt. och sista lektionen missar jag då jag ska till tandl. visst låter det jobbigt och gå barn&fritid?dock är inte alla dagar såhär bra. nu ska jag lägga fram kläder för imorgon, gör alltid det kvällen innan då jag har en sån jäkla beslutångest för vad jag ska ha på mig. sen blir det tv resten av kvällen, hörs imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0