hata spindlar

hellu! herregud vad mycket vi har och göra i skolan assa. not. hur soft som helst och älskar det verkligen! hade som vanligt bara en lektion och då hade vi påskpyssel :) innan skolan hade jag körlektion och sen gjorde jag klart en fas på datan, wiie! efter skolan gick jag och amanda till cc och jag köpte en finfin tröja, tror jag ska ha kvar den ändå, va inte helt säker förut. sen cyklade jag hem, duktigt jag veeet. sen skulle jag städa mitt rum ordentligt för spindlar gillar tydligen när det är smutsigt och massa saker framme så började med det men sen blev jag så jäkla yr, blev det förra veckan hos malin också så va tvungen att vila mitt i allt. sen somna jag som igår haha och vakna vid halv sju igen. då blev det vänner sen jerry springer. om dom är seriösa på jerre s.. så är dom ju helt sjuka i huvet! en låg med sin egna bror och 2 stycken bråka om en gris :O :O det är ju usa så man blir inte förvånad om det är på riktigt..

nu ska jag fortsätta kolla tv, dating in the dark, wohoo!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0