MÅNDAG 150310

Hellu! första skoldagen på 4 veckor och vi överlevde. började med jacobs lektion, det va rätt segt menmen. sen hade vi lunch och då gick vi självklart till subway, deras mackor är ju hur goda som helst. sen hade vi jacobs lektion igen sen hade vi gympa. då stod de att vi skulle ha boxaroebic men sen säger han att vi ska göra beeptest?!?!?! som tur behövde man inte göra det idag, jag hade max orkat 2 eftersom jag har varit sjuk i flera veckor och inte hunnit träna de dagar jag har varit någorlunda bra för att orka. så vi gjorde lite tester på rörligheten och styrka istället.
sen ahde vi kör och det va min näst sista förmodligen, har bara betygsnack kvar och så vill jag se filmen från lucia och det ska vi antaglien göra nästa vecka. efter skolan mötte jag upp amanda och vi gick till kungsmässan en snabbis :) hittade 2 armband wiie! sen tog jag bussen hem och jag vet inte vad som har hänt med mig men glömmer alltid att trycka när jag ska hoppa av vid min hållplats så får hoppa av en senare... har även övningskört en stund idag och det gick asbra, har körlektion imorgon bitti. nu ska jag plugga lite, hoppas ni hare fint ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0