SÖNDAG 210310

Hellu, kom hem för en halvtimme ungefär från bion med amanda. först gick vi och käkade på vaniljcafet och det va riktigt gott där! sen tog vi spårvagnen till bergakungen och på den satt en jäkligt läskig gubbe, haha som tur va blev han utkörd, aspackad va han, satt och vifta med armarna och sjöng något som man verkligen inte förstod, han skrek kan vi säga istället! filmen va jättebra, sluta dock sorgligt men det är det inte många filmer som gör, man tror ju att alla ska leva lyckliga i alla sina dar osv. men den va ändå bra, ni borde se den tycker jag ;)

nu ska jag ta bort sminket och byta om. sen blir det något rosa-avsnitt och sen hoppas jag att jag kan somna utan att den jävla hostan ska förstöra, ni ska vet hur jobbig den är och hur jävla trött jag är på den, usch! förstår verkligen på er som är trött på att höra mig hosta hela tiden.den är lixom överallt, vad jag än gör, när jag ska sova hostar jag sönder,när jag är varm hostar jag HELA tiden, på lektionerna hostar jag som en ko och får massa hostattacker som varar i 5 min,när man ska prata med folk och får säga vänta lite hosthost.. varje minut. sen har jag knarkat halstabletter i veckan så dom hjälper ju inte längre aaaaahhhh! saft kan hjälpa lite så det är det jag ska hämta just nu. sen ta bort smink & kolla film. god natt ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0