this is my life

jag älskar annas låt, this is my life. hur bra är den inte! hoppas hon vinner, barnen på praktiken gillade inte den, de gillade idiot mer, haha tror det bara för att dom fick säga idiot som dom gillar den =D

skickar massa bilder på vårat staket till pappa nu för skottaren eller va de heter har förstört det IGEN. dom gjorde sönder vårat förra förra året och nu gör dom samma misstag, smart där. dom har kört rakt in i det så det är helt knäckt, bra där kära kommun.. nu kom jag på att annorlunda familjen har börjat, skit också. och nu har jag även feber, hatar & vara sjuk. och inatt så sov jag 3,5 timmar. tror ni jag va trött imorse eller?! denna jävla hostan säger jag bara. va vaken när gp kom tillochmed,den ni. nu ska jag gå upp och kolla annorlunda familjen eller just det, först kommer bilderna från igår och de ja shoppa ;)

uppdaterade ipoden förut, lyssna--->

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0