TISDAG 230310

Hej! har precis ätit thaimat och kom hem från malin för en timme sen typ. har haft sjukt kul och mysigt även om ifk förlorade igår :'( och imorse kom det några "byggubbar" som skulle fixa något med taket och dom kom redan vid 8 och när dom banka på dörren trodde jag någon slog in den, herregud! men jag somnade om igen och stackars malin kunde inte somna om. sen när jag vakna gick vi upp och hämtade frukost och va ju samtidigt tvungna att kolla in dom och en av dom va riktigt snygg, hehe :D sen gick vi ner igen och kollade massa vänner-avsnitt tills jag åkte hem, härlig studiedag (Y) blev tyvärr inte så många bilder men de som vi tog lägger jag upp under ;)

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

kan du ta bort den bilden på mig? tycker verkligen inte att den är fin! puss <3

2010-03-23 @ 17:57:42
Postat av: malin

tack för denna gången :D lika kul som alltid!

jag fick snackat med pojkarna (a) vi ses på fredag gumman <3!

2010-03-23 @ 18:03:47
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/
Postat av: Gabriella

okej, jag tar bort den men du är jättefin så du vet hjärtat! <3

2010-03-23 @ 18:14:18
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0