TISDAG 300310

Godmorgon! fy fan vad jag hatar och bo i detta huset. när jag skulle släcka lampan igår sitter det en fet stor spindel, 2 CENTIMETER FRÅN MIN HAND!!!!!!!!!! jag fick råpanik och kutar för att väcka min bror som tack och lov döda den. sen tog jag mitt täcke, kudde och gick & la mig i soffan istället. spindlarna verkar gilla just mitt rum, varför?!?!?! så somna jag efter en timme typ för jag hade sån jäkla hög puls.. så är dötrött idag men tur för mig att vi bara har en lektion idag då. fast om en timme har jag körlektion och sen ska jag plugga på faserna igen. haha just det, igår ringde petra(min körlärare) till mig och fråga om jag ville göra halkan idag, jag fick lite smått panik där och sa att jag var tvungen att va i skolan just idag. jag har ju halkan inbokad om 2 veckor och jag måste hinna förbereda mig haha. kanske hade varit bättre att bara gjort den idag utan att hinna gå och tänka menmen, e ändå glad att jag sa nej =D 

nu ska jag äta frulle sen cykla ner,plus att dh inte kommer ikväll :( :( :( puss ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0