TORSDAG 040310

Hej! är råförkyld och har fortfarande sjukt ont i bihålerna, kan knappt öppna munnen utan att det det göraont. idag gick jag hem tidigare från praktiken för orkade inte vara kvar längre, hoppas jag blir bättre så jag kan gå imorgon iaf! och igår blev min mobil cp så ska lämna in den imorgon och bajs på dom om dom inte har lånetelefon. förra gången hade dom inga kvar när jag lämnade in. jasså, har dom så mycket problem så alla är utlånade redan.. -.-
vill ha en ny, min morfar har exakt den jag vill ha..



fett ballt!

Kommentarer
Postat av: Malin

stackars dig! krya på dig gumman <3 Jag ska spela match på söndag så jag kan nog inte träffas, ska kolla upp vilken tid den är och så <3

2010-03-04 @ 21:36:28
URL: http://maalinden.blogg.se/
Postat av: Malin

krya på dig, är sjuk jag också nu :(

peter jihdes hälsena slets ur led igår :O <3

2010-03-05 @ 14:42:38
URL: http://maalinden.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0