dagens ;

det va längesen jag la upp lite roliga småsaker så här kommer några små ;)


An arab at the airport:
-Name?
-Abdul al Rhazib
-Sex?
-Three to five times a week
-No, no... I mean... male or female?
-Male, female, sometimes camel!
-HOLY COW!
-Yes, cow, sheep, animals in general.
-But isn't that hostile?
-Horse style, doggy style, ANY STYLE!
-Oh deer!
-No, no... deer run too fast



Vet ni varför jultomten har så stor pung?
- Han kommer ju bara en gång om året.



Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
-Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat
- Okey då.
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
-Piuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!



En känd sångare sjöng för patienterna på ett sjukhus. Han avslutade med en
glad hälsning:- Hejdå, och hoppas att ni blir bättre!
- Tack detsamma! svarade patienterna.




Jag svalde en glödlampa. blev lös i magen.


- Du är så hjulbent, att en gris kan springa mellan benen på dig.
- Ja, men spring då.



- Vad är det med tårtan? Den rör ju på sig?- Det är rulltårta.


- Min katt spelar schack.
- Det måste vara en intelligent katt.
- nej, inte särskilt. Jag vinner alltid.


På zoo:- Titta mamma, den där apan ser ut som faster rut.
- Fy, så säger man inte.
- Men apan förstår väl inte vad jag säger?




Lars Ström tog en tur med sin nya elbil.
Plötsligt fick han sladd, tappade kontakten och slog en volt.




- Pappa, kan du knyta mina skor?
- Kan inte mamma göra det?
- Nej, du har mycket bättre knytnävar.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0