MÅNDAG 170510

Hallå! skolan va bra, orka att jag ens skriver de när det är samma sak varje dag haha! hade prov sista lektionen och jag vet inte hur det gick. hoppas på ett g iaf så jag slipper ha ett omprov efter mig!
jag hörde ju en asbra låt i fredags och kom bara ihåg att de sjöng "i never be the same" och har letat som en dåre efter den och nu hitta jag den :D wiie, detta gjorde min dag, nästan! såg att den har nästan 18 miljoner som sett den på youtube så de är nog fler som håller med mig om att den e grymt bra! ni får den här under ;)
snart ska jag äta sen plugga lite. och det är underbart & vara ledig imorgon, även om vi bara missar en lektion så är det gött!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0