MÅNDAG 310510

har inte hunnit sitta vid datan idag heller! skolan va också väldigt viktig idag. först utvärdering och betyg sen gympa (Y) och mellan lektionerna så gick jag och elvis och coooooola oss i allè lekplatsen! köpte med bullar och vi hann nog gunga mycket! tog ju mer tid att komma upp på den och så alla vet så var det ingen vanlig däckgunga vi pratar om utan kolla bilden så förstår ni vad jag menar ;D efter skolan hämtade mammi mig och åkte till kungs en snabbis men hitta inget där och de va bara bra de. sen åkte vi till mormor & morfar för äta en lite sen mors dag midda hehe :) kollade nyss djävulsrallyt och gud va roligt det är :D hade verkligen velat köra den banan och visat var skåpet ska stå! nej, nu ska jag packa upp väskan från idag och sen kolla satc! hörs imorgon, pussssss♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0