ONSDAG 120510

Hellu! chockade att jag inte bloggat sen i måndags? hur har jag klarat mig ändå! måste blogga mindre ochd et har jag börjat lyckas med, good for me :) sista skoldan idag och sen lååååångledigt, sånt gillar vi!  va kampen om kba mellan aranäs & lindälv idag och hörde att de bästa tog hem de, alltså aranäs :D orkade vara kvar för att kolla för slutade tio i elva idag och den började halv två :O så efter skolan blev det stan med elvis, åt på fröken olsson och hittade båda lite saker. plus att man fick en supersöt liten cocacola burk inne i nordstan som tog slut på tre små klunkar men ändå ;)
och fan va det har regnat idag, det gillar vi inte! öste verkligen ner och va genomfrusen när jag kom hem..
dum som jag va la jag mig direkt i soffan med massa filtar och tjocka kläder och råkade somna och vaknar halv nio :O bra där! så nu känner jag inte för att plugga direkt utan det blir mer imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0