ONSDAG 260510

Hellu! hade ju grodden idag och det gick bra, alla barn va så sjukt söta! att de orka springa hela varvet och sen orkade fortsätta fatta inte jag :O jag hade vart död typ.. skulle egentligen slutat vid 2tiden men det blev halv ett ist :D kan inte klaga direkt! efter gick jag och amanda till kungsmässan en snabbis. jag hittade dock inte med det gjorde elvis :) sen gick jag hem och sen har jag legat och solat i 1 timma och självklart somna jag...... ingen blev förvånad nej. så har bränt mina armar och det är ju bara mysigt! så ska chilla lite här inne nu tror jag sen när min mammi & pappi kommer hem ska jag övningsköra.

har sett massa fina bilder från balen igår, och imorgon tar min kusin studenten. hur underbart låter det inte? fast jag tycker det är skönt med 1 år kvar för vad ska man göra efter? börja jobba eller läsa vidare. aja, nu ska jag städa undan lite och sen gå ut i solen igen ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0