skator gillar vi inte

ojdå, såg precis gossip girl och det va det bästa avsnittet ja sett tror jah! sorligt, dramatiskt som vanligt men ändå. har hunnit övningsköra och hyrde med 3 filmer hem på samma gång :) göta kanal 3 blev det som vi ska se när mammi kommer hem, tänkte att jag skulle vara extra gullig och baka innan hon e hemma, vet inte om alla ingredienser finns hemma bara.
just det, under en reklampaus så lät de jävla skaterna så sjukt mycket precis utanför fönstret så jag gick ut och kasta sten på dom upp mot trädet och då helt plötlsigt hoppar en jäkla katt ner från trädet och blir samtidigt jagad av 2 skator?!!!! hahaha så det va därför de lät så mycket för deras fula små ungar eller ägg är i trädet och katten va där! så när jag ska gå in igen så hör jag sssssss och att det ör något som rör sig på gruset i grillstugan och DET VA ORMEN SOM MAMMA SÅG FÖRRA VECKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fatta hur fort jag sprang upp till altanen, usch varför finns ormar och spindlar? bara onödiga sjur. seriöst, om jag hade vart en orm eller spindel hade jag tagit självmord direkt! fy fan för att se sig i spegeln, hade ju fått hjärtattack varje gång.

nu ska jag kolla om jag kan baka sen kolla filmen när mammi har kommit hem :) skola imorgon och vi har knappt någonting att göra så det är rätt onödigt att vara där vissa dagar. tror att vi har utvärdering om grodden & kurs imorgon sen gympa, guuuud va jobbigt! hörs imorgon pusss ♥

bilder från göta kanal sommar-09


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0