SÖNDAG 020510

det har börjat bli dålig uppdatering, jag ska skärpa mig! idag började jag med summerland såklart. sen åkte jag bort och städade. sedan träffade jag felicia och vi köpte glass och satt i solen, hur underbart som helst. tog sen tåget in till liseberg för att träffa amanda och kolla på dansuppvisningar. så många bra dansare va! och om jag fick lust att börja dansa igen va, blev verkligen sugen på de!
så nu har jag precis ätit och kollar wipeout där snyggingen oskar från ensam mamma söker! hur snygg är inte han på en skala 1-10 ?!

jag gillar verkligen söndagar, tror jag skrivit de innan men de flesta hatar de (varför kan jag inte förstå!) i love it! om man ska hitta något litet minus med det så måste det vara att det är måndag dagen efter och en hel skolvecka framför sig.

nu ska jag kolla klart och sen plugga och sen sova, är sventrött! ♥

i gbg igår!

tog bilderna av malin :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0