SÖNDAG 300510

God morgon! hann inte med att blogga igår, hade nästan panik men som tur va så överlevde jag!
Började med att gå upp vid åtta igår och möta nicolina nere på stationen kl nio. sen gick vi bort till torget för det var där centimetermaraton var. gick riktigt bra men det va svinigt kallt måste jag säga! kände knappt mina händer eller fötter! sen gick vi till kungsmässan och shoppade lite mors dag presenter och jag hittade ett linne/tunika eller vad man vill kalla de :) sen tog jag bussen hem och fixade mig för kvällen skulle spenderas hos familj lindèn! och jag körde bil dit och blev jävligt sur när jag inte fick köra hem för att det va mörkt och det kunda vara mycket djur ute?!?!?!?! är fortfarande sur på pappi och lär vara det till kl fyra idag!
men iaf, när vi kom till mölnlycke va vi hemma en stund sen gick vi vidare till linnea där lite folk va och de hade grillat med engångsgrill på altanen och det hade blivit ett fint svart brännmärke under. så de va fullt igång med att skrubba bort det när vi kom och det mesta gick bort  ;) sen  gick vi vidare och hamnade hos någon simon och kollade de sista på eurovision och guuuuuud va eric saade är snygg!
men seriöst, hon lena från tyskland som vann, va hon hög eller i chock när hon vann?! verka ju urskum! hörde även att sverige va 5 poäng ifrån att gå vidare och kom alltså på elfte plats från semifinalen. men sverige hade ju hamnat sista ändå så va spelar de för roll, sverige+schlager går inte ihop.
tog även lite fina modellbilder hemma hos malin, kommer en längre ner sen som ni bara måste se ;)

idag händer inte mycket, har kollat summerland och firat mors dag lite för min stackars mammi ska jobba sen. ska oxå övningsköra och göra klart det sista till skolan ;) blir säkert något mer inlägg eftersom jag kommer ha tråkigt idag! puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

booobies i like ! :D

2010-06-04 @ 18:42:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0