TISDAG 180510

hellu! riktigt gött & va ledig idag. så underbart att kunna sova ut om man nu inte blir väckt 204030505968 gånger...
börja med att min brossi tappa nycklarna vid åtta och jag vakna. sen ringde min mobil halv tio och jag hann inte svar så somna om igen. så ringer idioten en gång till 20 min senare när jag precis hade somnat om och då är det någon som ringt fel,... sen ringer hemtelefonen tre fyra gånger och jag ger upp vid ett-tiden och går upp. så såg jag att de va klarblå himmel och ångra att jag inte gick upp tidigare för att kunna sola. så nu gick jag precis in från solen och har fått fina fräknar i ansiktet! ska snart plugga och sen träna.ska även fixa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, plus mina garderober.
och ikväll så kommer dh, missa fan inte de :D  puss ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0