TORSDAG 270510

Hej! idag hitta jag en klänning till avslutningen :D wiie va glad jag e att de e fixat! en vit blev de och är väldigt nöjd! va ingen lång dag i skolan eller jobbig helelr för den delen. första lektionen gick vi igenom de sista som vi skulle i kursen och sen hade vi mentorstid som inte va det viktigaste. sen maries lektion då vi fick lyssna på några redovisningar sen slutade vi. då tog jag & elvis bussen till stan och shoppade lite ;) sen vid 5 tiden tog elvis bussen hem och jag tog spårvagn över till hisingen där min pappi hämtade mig och sen åkte vi till jerry för han tog studenten idag, fy fan vad jag med vill de! nu ska jag ringa felicia, hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0