FREDAG 261110

God morgon! börjar två idag så kan inte klaga, har sovit jävligt dåligt inatt bara. somna vid tolv sen vakna kvart i tre med linser, smink, mossa på tänderna, tvn på och mobilen i handen.. och sen kunde jag inte somna om direkt utan vid fyra typ sen upp åtta för att vara taxi åt tobbe och pappa sen hem igen och då somna jag knappt om. så sovmorgon har jag nästan inte haft ändå. ska börja fixa mig snart och dra mig ner mot bussen om en stund. har bara bild och form idag och känns väldigt onödigt för en lektion men måste dit för har missat och kommer missa mer med lucian. ikväll är det först träning med luciatjejerna sen har vi framträdande på någon resturang och efter de ska jag träffa daniel :) har även det imorgon och hela söndagen ska vi åka runt i kungsbacka och vara bl.a. på torget och kungsmässan ;)

Kommentarer
Postat av: Asgeirmary

Thanks for the info!

2011-10-04 @ 12:21:23
URL: http://asgeirmary.blogll.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0