LÖRDAG 021010

God morgon! skulle äntligen få sova ut idag men vakna elva redan :/ gick upp och såg en fin liten lapp mammi och pappi lämnat till oss så nu har jag massa saker som jag MÅSTE göra innan dom kommer hem och sen måste jag bort och städa wiie!
oherre när vi åkte bussen hem igår så va de några cpbarn som kasta sten på bussen så rutan precis vid mig gick i tusen bitar och framdörren med. så en stund efter typ 10-20 min så stannar bussen och han är inte säker på att han kan fortsätta köra?!?!?! men han gör det ändå bestämde han sig efter en stund för va skulle allt folk på bussen göra mitt ute i skogen en lördagkväll? sen va alla tvungna att flytta bak för det kunde flyga in glasbitar och skit i bussen, riktigt kul verkar ju dom ha som kastat, tänk om dom hade tagit i liiite till, då hade säkert busschauffören fått en sten i huvudet.. så när vi äntligen va framme på stationen bara tio min för sent så står de ju typ 20 pers som väntar på just den bussen så de blev redigt glada när de hörde att han inte kunde köra men att de kom en annan buss senare!
och igår va det så sjukt kallt så jag vet inte vad, daniel hörde någon som sa att det skulle bli den kallaste vintern på hundra år eller något, ååh så mysigt eller? nu msåte jag börja med de saker som de skrivit annars lär det bli ett jävla liv när dom kommer hem ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tänk dig mig då som fryser jämt redan och de inte ens vinter :O du får värma

Mig inatt :) puss <3

2010-10-02 @ 12:46:17
Postat av: Gabriella

du lär ju få gå i ide typ :O

inatt ska jag värma dig, lovar ;) puss<3

2010-10-02 @ 12:50:31
URL: http://blondyouknow.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag gör de nästa månad :O bäst för dig (a) puss <3

2010-10-02 @ 16:13:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0