LÖRDAG 250910

God morgon! herrejävlar vilken kväll de blev igår, vi drog först till chez och tog en cider där sen vidare till parken där det va italienskt tema så musiken va inte den bästa så vi drog bort till trädgårn och där va det ju aplång kö så gick tillbaka till parken i regnet och när vi kom dit igen så va de asbra musik och där stannade vi resten kvällen! vet inte hur ont jag har i mina fötter idag, dethär slår nog valborg då jag fick tusen blåsor under fötterna för nu är mina fötter svullna som jag vet inte vad! sen följde daniel och david mig hem på tåget och ja somna runt fem och skulle upp sju egentligen, skulle jobbat imorse men vakna igen runt sex tiden och va sjukt yr, vet inte vad de kan bero på... sen mådde jag allmänt dåligt, frös och huvudet sprängde så ja somna och vakna vid elva :O ska aldrig mer komma hem så sent när jag vet att jag ska jobba.
nu ska jag ringa elvis och sen dra bort och städa! ikväll blir det tjejmiddag hos amanda och temat är grymt, ni lär få se riktigt fina bilder imorgon höhö! ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0