spikisen nu jaaaa

nu är jag hemma och är redigt trött. har pluggat massa idag, trodde att jag va klar, har bara liiiiite kvar på essän och så åkte jag och träffade daniel i stan. så nu när jag kommer hem kom jag på att jag har dyslexiarbetet kvar -.- att man blir trött eller.. aja, i stan fick jag köpt en sladd till ipoden så laddar den nu och om en stund ska jag nana, lååång skolda imorgon och på freda har vi bara orientering, nice! jag är nog den ända människan på hela jorden som gillar orientering, ja vet mobba på, jag gillar det ändå!!!!!! inte så att jag jublar och hoppar av glädje men bättre det än en skoldag :O
aja, nu blir det spikisen sen sängen. hörs imorgon♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0