wiiiie om 4 timmar drar vi..

till landvetter! ska dra iväg till mallorca en sväng bara höhö nej men jag har längtat så efter detta va, ska bli uberbart! dock så har denhär dagen varit en av de jobbigaste, vet inte hur mycket jag har gråtit.
har packat allt nu hoppas jag, säkert något man har glömt, så är det alltid även om man har en jävla checklista! (försökte köra med de först men det gick ju..)
Ska försöka hålla mig vaken tills vi ska åka för om jag somnar nu och ska upp om 3 timmar, ja nu är det bara 2 timmar och 40 min kvar tills klockan ringer...... så kommer jag vara död, kommer aldrig höra klockan. ska kolla massa bloggar och locka håret, riktigt nice ja! blir säkert 47 tråkiga inlägg för att hålla mig vaken så ni är beredda på de! puss ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0