lill-lördag

ska snart gå och lägga mig för tänkte sova lite mer timmar än vanligt, börjar tio imorgon så har en sköööön sovmorgon, äntligen! skolan gick bra förut och efter de åkte jag hem och "pluggade" sen träffade jag min älskling i stan ;) kollade lite porslin eftersom jag tar studenten snart och folk har ju börjat fråga vad jag vill ha och köksgrejer är inte roligt att köpa när man väl ska flytta som jag vill göra snart så de ska jag önska mig och porslin är väl en klassiker att önska sig? pratade med Hanna om det i söndags om vad man önskar sig i studentpresent och smycken och porslin är nog vanligt och smycken har jag så det blir över även om man aldrig kan få för mycket av ringar tex (a)
sen åkte vi hem till Daniel och chilla lite och sen ner på stan igen. shoppa inget men fick med mig nya p-piller iaf och det är ju alltid något ;) så nu borde jag plugga fast jag borde ändå sova och eftersom jag är trött så sover jag nog (a) god natt ♥

Bellas egna berömda fruktsallad ;) hehe ne men den va faktiskt så go så jag va tvungen att ta kort på den för att visa att jag faktiskt kan om jag bara vill (a) har i vattenmelon, banan, granatäpple, vindruvor, blåbär och hallon ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0