MÅNDAG 110411

jag tror jag borde byta namn på min blogg helt seriöst. klagobloggen.se, tycksyndommigbloggen.se eller något för känns som jag bara klagar och detta inlägget kommer bli ett sånt. jag har en sån fruktansvärd huvudvärk så det finns inte. ni som har haft bihålsinflamation vet hur det känns när man råkar göra en hastig rörelse med huvudet eller böjjer det hur ont det gör och hur mycket de bara spränger?! har sån värk fast i huvudet just nu!!!! har varit på kurs i tre timmar och det va de segaste på länge med den jävla huvudvärken jag har. plus att jag fortfarande har kvar flisen i mitt lår som gör apont och jag vill inte ner och skära upp benet nu...ska plugga liite religion på dethär nu så hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0