SÖNDAG 100411

vaaah bloggar i sista sekunden typ hehe. har inte haft tid för att blogga under helgen och har det inte nu heller egentligen men en kortis måste jag fixa varje dag åt er ;) sitter och kollar oc nu och ska snart lägga mig för ska på en lång kurs imorgon och har prov på de också, wiie! roligt inlägg jag vet.
har förresten fått en fet sticka i mitt lår som förövrigt har svullnat upp eftersom träbiten har ett sort gift på sig som inte är sååå jätebra för hud hehe så ska till sjukhuset imorgon och sprätta upp hela låret för den har åkt så djupt in nu, försökte få ut den igår redan men jag skrek bara som en gris för bedövningsplåster hjäper fan lika lite som en godisbit gör ju.. så mycket bedövning ska jag be om imorgon!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

2011-04-11 @ 02:07:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0