TORSDAG 140411

har sån sjuk träningsvärk så det känns bara jag lyfter ett finger, asgött är det :D tränade med daniel och david igår och de körde på så försökte hänga med och klarade att lyfta 30 kg på bänkpress 2 hela gånger ;) har fått en liten kula på armarna nu hihi (a) sen sola vi och det va inte fel alls, somna till i tio min och när solariumet stängdes av höll jag på att skita ner mig haha! Daniel hängde med & sov hos mig och det va längesen jag sov så gott, skönt va också att veta att jag kunde sova hur länge som helst idag för är ju ledig så när han gick vid sju tiden imrose sov jag vidare till nio när mamma väckte mig..... så jag har hunnit vara på kungs och handlat skor och smycken! ska ut och lägga mig i solen nu, underbart väder ute och jag har ingenting att plugga på  wohooo :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0