träningsvärk

gud kommer inte kunna röra mig imorgon. hade handboll på gympan först som faktiskt va jätekul, hatar egentligen att spela handboll men lina och nathalie gjorde de till en skitabra lektion! sen va jag och amanda och testade zumba och kors va kul de va. va inte alls så svårt som jag trodde de skulle vara och nu efter gör det underbart ont i hela kroppen, de gillar jag för då vet man att de har hjälpt ;)
känner mig dock inte bara slut i kroppen utan även seg också, som när man har feber ni vet och inte orkar röra en fena :/ har inte ätit bra idag och tränat 2 gånger så kan ju vara det sen är jag så extremt stressad. har 2 stora inlämningar till nästa vecka + prov. sen tänker jag på jobben som jag ska till och det gör mig ännu mer stressad, hur ska jag hinna allt? skola på heltid, olika saker som har med jobben att göra, städa hos m&m, plugga efter skolan, träna och samtidig umgås med mina nära & kära? hade behövt en hel dag som går åt till att bara plugga och göra klart det för det är det viktigaste just nu, bara jag inte halkar efter nu så nära studenten! nej, nu ska jag försöka göra klart en till fråga från religionen som jag dessutom vill ha vg i... vill sova

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0