varmt

hellu! hade inte sista lektionen, haha va va det jag skrev imorse ;) första lektionen va bättre än va de brukar vara, hade teckenspråk som inte alls va så seg som den brukar vara. sen svenska och då kolla vi film, stolthet och fördom om ni möjligtvis har sett den! klippte gräset precis och kan knappt andas nu, bra att jag som är pollenallergiker går ut och klipper gräs samtidigt som jag redan har asjobbig hosta, smart bella smart! skulle åkt och tränat och solat men gör det imorgon istället för då hänger min pojkvän med :D mycket roligare och ska även åka och jobba (städjobbet idag bara) så hinenr antagligen fixa en sak sen också om den nu finns, hihi berättar sen vad det är ;)  

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0