bakad potatis och solsidan 2

har precis kollat 5 avsnitt av solsidan 2 med min brossi och nu tog vi en liten paus så ska kolla paradise för han ska spela en stund. gjorde bakad potatis förut och jag gjorde mammas enormt goda kycklingröra till, hehe kan receptet i huvudet eller hitta jag på lite eget men gott va det och blev proppmätt! har förresten rensat mitt rum på skit så har 4 påsar kläder, 1 påse med väskor, 1 påse med skor och en påse med lite blandat, smycken, skivor, prylar och en lampa haha! sen slängde jag nästan 40 gamla solo och veckorevyn tidningar som har legat och skräpat! känns as gött nu och har också städat hela huset (a) kände mig tvingad att städa för igår hade vi en stor mysig hårig harald som nattgäst, hatar dessa jävla spindlar! va stor som min tumme och de va BARA KROPPEN sen plus ben, uuuuuuuuuh.. ska upp tidigt imorgon så ska inte lägga mig allt för sent, hoppas på bättre väder imorgon med annars kan det lika gärna bli jul nu, hatar regn och storm....


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0