FREDAG 120811

God morgon! Har precis vart ute på en långpromenad, gick i 50 min och det va hur gött som helst, behövde frisk luft och bara musik i öronen så nu mår jag som en pingla! Ska snart gå upp och göra frukost och ska va lika duktig där för de blir havregrynsgröt och ägg ;) kunde inte somna om förut när mamma sa att de va fint väder när de åkte till jobbet så därför gick jag upp så tidigt idag hehe och våran telefon eller internet funkar fortfarande inte -.- hade tänkt lägga upp lite bilder snart men nej tydligen inte. Mamma slutar vid tolv och innan dess ska jag till kungs en snabbis sen drar vi och handlar. Haha just de, när jag va ute förut då satt en katt på vägen och verkligen kollade upp och ner på mig, jävla fjortiskatt, du va söt du med! Nej nu ska jag upp för min mage börjar snart äta upp sig själv annars, döhungrig!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0