LEEEEEEEEEDDDDIIIIIGGG i över ett dygn (Y)

har suttit vid datan sen 3 tiden hehe. låg ute och sola efter jobbet och vakna av att det regna så fick springa in och blev assur för fick knappt någon färg, trodde jag hade sovit i en halvtimme ändå men sen märkte jag att de hade gått 7-8 min bara sen jag la mig..... ska även träna sen för har gjort ett tränings schema, haha ja vet skratta ni men måste försöka tagga mig själv, det måste få ett slut någon gång! så underbart att vara ledig imorgon då jag först ska sooooova ut tills jag vaknar av mig själv sen in till stan ;)
ska fixa lite småtråkiga saker men som måste göras nu tänkte jag sen ner och chilla, går inte att beskriva hur trött jag är!

hade vart gott eller


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0