MÅNDAG 220811

God morgon! Varför jag e vaken fortfarande är för att de kom en stor jävla harald snabb och äcklig som fan precis innan Daniel skulle gå så ligger nu mitt i sängen och kollar på alla väggar efter mer jävlar... Dom är då jävla äckliga, vill flytta härifrån nu snälla! Älsklingen hade öppet fönstret igårkväll en stund och varje gång han har öppnat de så är det en spindel här inne stor som min hand... Ska försöka somna om några timmar för kommer va död vid två annars, idag ska jag röja ännu mer så spindlarna inte hittar något gömställe längre! Rensade mina kartonger med flytta-hemifrån-grejjer igår innan Daniel kom hem och fick ner de från 4 kartonger till 2 kartonger :D slängde typ ett ton gamla skol papper också, varför har man sparat allt :O

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0